مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:312019-10-15اقتصادي

50 درصد ماشین آلات پتروشیمی، فولاد و نیروگاه ها ساخت داخل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ مهدی صادقی نیارکی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با بیان اینکه سیاست های این وزارتخانه در ادامه سیاستگذاری های کلان دولت است، - سرپرست معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: عمق ساخت داخل در تولید ماشین آلات و تجهیزات خطوط پتروشیمی ها، فولاد و نیروگاه ها حداقل به 50 درصد می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ مهدی صادقی نیارکی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با بیان اینکه سیاست های این وزارتخانه در ادامه سیاستگذاری های کلان دولت است، افزود: این اولویت ها شامل 7 محور است که مهمترین محور های آن توسعه تولید و تعمیق ساختارهاست.

وی با اعلام اینکه ایده راه اندازی زنجیره ارزش کارخانه سازی را پیگیری می کنیم، گفت: عمق ساخت داخل در تولید ماشین آلات و تجهیزات خطوط پتروشیمی ها، فولاد و نیروگاه ها حداقل به 50 درصد می رسد.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حفظ وضع موجود در سال 98 بودجه ای معادل 360 هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد.

آرمان خالقی قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت نیز در خصوص نحوه حمایت از واحد های تولیدی و صنعتی به نهضت ساخت داخل اشاره و تصریح کرد: این صنعت، صنعتی جوان در کشور ما به شمار می آید و در وزارتخانه درپی روش هایی هستیم که چه طور می توان از واحد های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد ماشین آلات پتروشیمی، فولاد و نیروگاه ها ساخت داخل است

50 درصد ماشین آلات پتروشیمی، فولاد و نیروگاه ها ساخت داخل است