مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:312019-10-15سياسي

من مدیرم و باید در خانه میلیاردی زندگی کنم!


شورای شهر کرج این هفته یک لایحه جنجالی تصویب کرد، لایحه ای که طبق آن به شهرداری کرج اجازه داده می شود با صرف 10 میلیارد ریال، دو واحد مسکونی در منطقه جهانشهر کرج که جزو مناطق مرفه نشین این کلانشهر محسوب می شود برای استانداری البرز، - رهن کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این لایحه جنجالی که واکنش های زیادی را در میان مردم و فعالان فضای مجازی به دنبال داشته است در ابتدا اینطور عنوان شده بود که رهن این واحدها برای واحدهای تابعه استانداری است اما بعد مشخص شد که قرار است دو معاون استانداری در آن ساکن شوند و بحثی در خصوص استقرار واحدهای تابعه مطرح نیست.

هزینه 10 میلیاردی شهرداری برای دو مدیر مخالفت ها و انتقادات زیادی را به دنبال داشته است، در همین خصوص محمدحسین خلیلی اردکانی به عنوان یکی از اعضایی که در شورای شهر با این لایحه مخالف بود در گفت و گو با ایسنا عنوان می کند که این لایحه توسط شهرداری کرج به شورا ارائه شده است.

خلیلی اردکانی با بیان اینکه من با تصویب این لایحه مخالف بودم، ادامه می دهد: برخی از اعضا برای موافقت خود این طور تشخیص دادند که بهتر است تعامل میان مدیریت شهری و استانداری البرز وجود داشته باشد.

وی ادامه می دهد: به نظر من شهرداری نباید مانند قلکی باشد که هر کس خواست از آن برداشت کند، در این شرایط اقتصادی، بودجه شهرداری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من مدیرم و باید در خانه میلیاردی زندگی کنم!

من مدیرم و باید در خانه میلیاردی زندگی کنم!