مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:252019-10-15سياسي

60 درصد تردد زائران اربعین در حوزه برگشت از عتبات است


دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین بابیان اینکه سفر بازگشت زائران اربعین از چند روز گذشته آغازشده است، گفت: 60 درصد تردد زائران اربعین در حوزه برگشت از عتبات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به اینکه از روز گذشته تعداد زائران ورودی به کشور نسبت به آمار خروج زائران بیشتر شده است، اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون 40 درصد از تردد زائران از مرزها در حوزه رفت و 60 درصد در حوزه برگشت است.

وی بابیان اینکه مرز مهران یکی از پرحجم ترین مرزهای کشور برای تردد زائران در ایام اربعین است، افزود: 56 درصد از سفر بازگشت زائران از مرز مهران انجام شده است که این آمار قابل توجهی است.

دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به سه میلیون نفر زائر از کشور ایران به عتبات مشرف شده است، تصریح کرد: تاکنون یک میلیون نفر از این زائران به کشور بازگشتند.

ساجدی نیا بابیان اینکه خط بازگشت در محورهای مهران به سمت ایلام و ایلام به سمت کرمانشاه ترافیک نیمه سنگین است، اضافه کرد: تردد زائران اتباع در مرز شلمچه به ویژه در حوزه بازگشت زائران نیز افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد تردد زائران اربعین در حوزه برگشت از عتبات است

60 درصد تردد زائران اربعین در حوزه برگشت از عتبات است