مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:252019-10-15اقتصادي

رونق تولید داخلی در گرو جلوگیری از واردات محصولات مشابه خارجی است


رونق تولید داخلی در گرو جلوگیری از واردات محصولاتی است که توان تولید آنها در کشور وجود دارد و این مهم باید توسط مدیران مربوطه در استان مرکزی با جدیت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعلی آقازاده صبح سه شنبه در جریان بازدید از یک واحد تولید قطعات خودرو در اراک اظهار داشت: قطعات خودرو در بسیاری از واحدهای صنعتی استان مرکزی و دیگر استان ها ساخته و تولید می شود که برخی از این محصولات، نه تنها با نوع خارجی برابری می کند، بلکه از لحاظ کیفیت بهتر از نوع مشابه خارجی است.

وی بیان کرد: جلوگیری از واردات اینگونه محصولات که در داخل توان تولید آن وجود دارد، می تواند در رشد و بالندگی صنعت و رونق تولید در استان موثر باشد و زمینه پویایی و ارتقای اقتصادی استان مرکزی را فراهم کند.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: در این راستا پیگیری برای جلوگیری از واردات اینگونه محصولاتی که واحدهای تولیدی استان، قابلیت تولید آن را دارند، باید در دستور کار مدیران دستگاه های مرتبط و مسئول قرار گیرد.

گفتنی است، آقازاده استاندار مرکزی امروز از چند واحد صنعتی و تولیدی دیگر در شهرک های صنعتی شهرستان اراک، به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی ها و مشکلات این واحدها بازدید خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید داخلی در گرو جلوگیری از واردات محصولات مشابه خارجی است

رونق تولید داخلی در گرو جلوگیری از واردات محصولات مشابه خارجی است