مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:232019-10-15سياسي

الزام شهرداری تهران به ارائه خدمات ویژه به نابینایان


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران بر ایجاد باغ گل ویژه نابینایان در بوستان ها تاکید کرد.

- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا با اشاره به الزام شهرداری تهران برای ارائه خدمات ویژه به نابینایان تهرانی بر ایجاد باغ گل ویژه نابینایان در بوستان ها تاکید کرد.

آقای مجید فراهانی گفت: امروز روز جهانی عصای سفید است، روزی برای ما تا به یاد آوریم نابینایان و معلولان این شهر به عنوان شهروند حقی بر شهر دارند و باید مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی برای زندگی این عزیزان اقدامات مناسبی در مسیر دسترس پذیری شهر و تسهیل آمد و شد، امکان فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی انجام دهند.

وی افزود: متاسفانه دسترسی نابینایان و دیگر معلولان عزیز به امکانات و زیرساخت های شهری سال ها مورد غفلت مدیریت شهری بوده و حق بدیهی این عزیزان مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته است و بر همین اساس امروز به جای آنکه شاهد پویایی و فعالیت نابینایان و دیگر معلولان در سطح شهر باشیم، مشاهده می کنیم که این عزیزان گرفتار مشکلات اولیه ای همچون حمل و نقل و تردد در شهر هستند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: به شهرداری تهران درباره توجه به مسائل نابینایان تذکر می دهم و خواهان اجرای کامل مصوبه شورای اسلامی شهر تهران درباره نابینایان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری تهران به ارائه خدمات ویژه به نابینایان

الزام شهرداری تهران به ارائه خدمات ویژه به نابینایان