مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:582019-10-15سياسي

چشم امپراتوری دروغ، کور شد/دست مریزاد به سربازان گمنام امام زمان(عج)


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی نوشت: مدیر سایت و کانال تلگرامی معاند آمدنیوز مانند چشم فتنه و خطرناک بود که با حمایت دستگاه های امنیتی غرب جولان می داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص بازداشت روح الله زم سرشبکه سراب رسانه ای آمدنیوز در یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت: اکنون که تهدیدات نظامی علیه ایران با اقتدار و بازدارندگی بومی به صفر میل می کند همه هم و غم آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه تحمیل جنگ ترکیبی رسانه محور به ملت ایران است.

وی با بیان اینکه در این جنگ افکار عمومی به مثابه یک دارایی استراتژیک ملت ها آماج بمباران رسانه ای و انواع عملیات های روانی می گردد تا شکاف دولت-ملت تعمیق و منجر به رویارویی و تخاصم مردم و حاکمیت گردد، آورده است: جریان آمدنیوز چشم این فتنه خطرناک بود که در حریم امن دستگاه های امنیتی غرب و با پشتیبانی مالی گسترده ارتجاع منطقه ای علیه ملت ایران جولان می داد.

به لطف خدا و با نیت خالصانه پاسداران اطلاعات سپاه روح الله زم اسیر پنجه قدرت دستگاه اطلاعاتی کشور شد.

دست مریزاد! رییس سازمان پدافند غیرعامل در ادامه مطلب خود نوشت: آمدنیوز، ایران اینترنشنال، من و تو، بی بی سی فارسی و بسیاری دیگر از رسانه های وابسته به امپراتوری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امپراتوری دروغ، کور شد/دست مریزاد به سربازان گمنام امام زمان(عج)

چشم امپراتوری دروغ، کور شد/دست مریزاد به سربازان گمنام امام زمان(عج)