مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:562019-10-15پزشكي

اتصال 44مرکز ارائه خدمات درمانی خصوصی به نظام ارجاع


تاکنون 44مرکز ارائه خدمات تخصصی بخش خصوصی در شهر مشهد و شهرستان های کاشمر و بردسکن به نظام ارجاع متصل شده اند و این تعداد در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر امور بیمارستان های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در راستای ورود بخش خصوصی به نظام ارجاع با رایزنی های انجام شده با سازمان نظام پزشکی مشهد، معاونت بهداشتی دانشگاه، معاونت درمان دانشگاه و انجمن های صنفی و بر پایه دستورالعمل های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعدادی از پزشکان متخصص و فوق تخصص بخش خصوصی در مشهد و شهرستانها به نظام ارجاع متصل شدند.

دکتر طالبی افزود: شهرستان های کاشمر و بردسکن و تعدادی از درمانگاه های تخصصی در سطح شهر مشهد، با درنظر گرفتن بار و مسیر مراجعه بیماران، انتخاب و به سامانه ارجاع وزارت بهداشت متصل شده است و در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند.

وی عنوان کرد: عملکرد تمامی مراکز درمانی سطح1، 2و3 و بخش خصوصی به صورت روزانه توسط کارشناسان ارجاع معاونت بهداشتی و معاونت درمان مورد ارزیابی قرار می گیرد و روند اجرای طرح به صورت منظم به وزارت بهداشت گزارش می شود.

دکتر طالبی یکی از اولویت های دولت الکترونیک وزارت بهداشت را اجرایی سازی استقرار پرونده الکترونیک سلامت و استقرار نظام ارجاع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 44مرکز ارائه خدمات درمانی خصوصی به نظام ارجاع

اتصال 44مرکز ارائه خدمات درمانی خصوصی به نظام ارجاع