مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:552019-10-15بين الملل

وزیر دادگستری: حل اختلافات تجاری هدف اصلی کنوانسیون میانجیگری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعلیرضا آوایی در کنفرانس تخصصی کنوانسیون سازمان ملل درباره موافقتنامه های حل و فصل بین المللی ناشی از میانجی گری (کنوانسیون سنگاپور) که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد گفت: - آوایی گفت: هدف اصلی کنوانسیون سنگاپور، ارتقای استفاده از میانجیگری برای حل اختلافات تجاری بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعلیرضا آوایی در کنفرانس تخصصی کنوانسیون سازمان ملل درباره موافقتنامه های حل و فصل بین المللی ناشی از میانجی گری (کنوانسیون سنگاپور) که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد گفت: اطمینان دارم که این کنفراس، در نیل به اهداف خود موفق بوده و زمینه ای را برای بررسی رژیم حقوقی کنوانسیون سنگاپور و تهیه پیش نویس لایحه آن به منظور تسریع در فرایند تصویب این کنوانسیون فراهم خواهد ساخت.

او گفت: با توجه به حجم روز افزون مراودات تجاری و گسترش همه جانبه تجارت بین المللی، حل و فصل اختلافات موجود در این زمینه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

دولت ها همواره برای حل و فصل اختلافات ناشی از مراودات تجاری خود رغبت و تمایل بیشتری به روش های غیر قضایی نشان داده اند، زیرا بدین طریق با صرف هزینه و زمان کمتر می توانند اختلافات حاصله را رفع و رجوع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری: حل اختلافات تجاری هدف اصلی کنوانسیون میانجیگری است

وزیر دادگستری: حل اختلافات تجاری هدف اصلی کنوانسیون میانجیگری است