مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:112019-10-15سياسي

سال گذشته 7 هزار کلاس درس و امسال 10 هزار کلاس درس افتتاح کردیم


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه آموزش و پرورش کانون اصلی تحولات اجتماعی و توسعه کشور است، گفت: سال گذشته 7 هزار کلاس درس افتتاح شد، امسال در جنگ اقتصادی 10 هزار کلاس درس افتتاح کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح هنرستان زینبیه در این شهرستان اظهار کرد: در طول تاریخ مردم ایران دست به خیر بودند و خیران خوب تشخیص می دهند که در زمان فعلی کجا بیشترین نیاز وجود دارد.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش کانون اصلی تحولات اجتماعی و توسعه کشور است، گفت: مکرر گفته شده در توسعه کشور هیچ سرمایه ای بهتر برای سرمایه گذاری در کشور نیست و باید رفتار و اندیشه خود را نسبت به آموزش وپرورش اصلاح کنیم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه سال گذشته 7 هزار کلاس درس افتتاح شد، امسال در جنگ اقتصادی 10 هزار کلاس درس افتتاح کردیم، افزود: نسلی که در آموزش وپرورش تربیت می شود که این ده کشور در دست آن است و می تواند کشور را به نقطه مطلوب برساند.

جهانگیری ادامه داد: رسیدگی به مسائل آموزش وپرورش فقط از عهده دولت ساخته نیست بلکه فراتر از کار دولت است و همه مردم باید در صحنه باشند.

وی با اشاره به اینکه کشور ظرفیت زیادی و عظیمی دارد، بیان کرد: در شرایط امروز کشور همه مردم حتماً مساله دارند که جنگ اقتصادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 7 هزار کلاس درس و امسال 10 هزار کلاس درس افتتاح کردیم

سال گذشته 7 هزار کلاس درس و امسال 10 هزار کلاس درس افتتاح کردیم