مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:092019-10-15دانش

آغاز ششمین کنگره بین المللی هیپنوتیزم با حضور 80 سخنران خارجی


ششمین کنگره بین المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم صبح امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.

- آغاز ششمین کنگره بین المللی هیپنوتیزم با حضور 80 سخنران خارجی ششمین کنگره بین المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم صبح امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کنگره با حضور یک هزار شرکت کننده و اندیشمندان و صاحب نظران از 24 کشور جهان و 80 سخنران خارجی از امروز 23 مهرماه در مجتمع فرهنگی آموزشی سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرده و تا 26 مهر ماه ادامه دارد.

هیپنوتیزم، سیر تاریخی، هیپنوتیزم، تئوری ها و الگوها، نوروسایکوفیزیولوژی هیپنوتیزم، جامعه شناختی هیپنوتیزم، هیپنوتیزم پزشکی، بیهوشی و بی دردی هیپنوتیزمی، هیپنوتیزم روانشناختی، آسیب شناسی هیپنوتیزم، ادراک، شناخت و مدل های طراحی مغز، هیپنوتیزم و تکنولوژی های تحریک مغز، فلسفه ذهن، نوروفیدبک، نوروساینس، سایکوسایبرنتیک، رویکردهای مهندسی در روانشناسی، هیپنوتیزم در ورزش و هیپنوتیزم دندانپزشکی از جمله محورهای این کنگره به شمار می رود.

دکتر مهدی فتحی، دبیر ششمین کنگره بین المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم در حاشیه مراسم افتتاح این کنگره اظهار کرد: در این کنگره سخنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ششمین کنگره بین المللی هیپنوتیزم با حضور 80 سخنران خارجی

آغاز ششمین کنگره بین المللی هیپنوتیزم با حضور 80 سخنران خارجی