مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:072019-10-15اقتصادي

خروج 2 میلیون زائر اربعین از کشور/ 750 هزار نفر بازگشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد محمدی فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به حضور میلیون ها زائر ایرانی در حماسه پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: - دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به خروج 2 میلیون زائر اربعین حسینی از کشور گفت: تاکنون بیش از 750 هزار نفر از زائران به کشور بازگشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد محمدی فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به حضور میلیون ها زائر ایرانی در حماسه پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: امسال بر اساس پیش بینی ها با حذف ویزای عراق، تعداد زائران پیاده روی اربعین حسینی هم افزایش یافت.

وی با بیان اینکه بیش از 3 میلیون نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند، افزود: این افزایش تعداد زائران به ویژه در روز های پایانی هفته گذشته موجب شد تا در برخی اوقات شاهد ازدحام جمعیت در مرز های خروجی باشیم، اما با همکاری نهاد ها و کمیته های ستاد اربعین جمعیت به خوبی کنترل شد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به وضعیت مرز ها خاطر نشان کرد: هم اکنون تردد و خروج زائران حسینی به عراق به خوبی در حال انجام و از ترافیک جمعیت کاسته شده است.

محمدی فر در ادامه به تعداد زائرانی که وارد عراق شده اند اشاره کرد و گفت: تاکنون 2 میلیون زائر ایرانی از مرز های مختلف خارج شده و وارد خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 2 میلیون زائر اربعین از کشور/ 750 هزار نفر بازگشتند

خروج 2 میلیون زائر اربعین از کشور/ 750 هزار نفر بازگشتند