مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:022019-10-15اقتصادي

ذبح بیش از سه هزار و 600 رأس دام در مهاباد با نظارت دامپزشکی


بیش از سه هزار و 600 رأس دام در مهاباد با نظارت دامپزشکی این شهرستان ذبح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت: سه هزار و 683 رأس دام سبک و سنگین نیمه نخست امسال در کشتارگاه این شهرستان با نظارت کارشناسان دامپزشکی به صورت بهداشتی ذبح شده است.

عباس آغاز افزود: این دامهای ذبح شده شامل یکهزار و 651 رأس دام سنگین و سه هزار و 32 رأس دام سبک بوده که گوشت آنها با نظارت کارشناسان شبکه دامپزشکی وارد بازارهای مصرف این شهرستان شد.

آغاز تصریح کرد: در کشتارگاه دام بازرسان در سه مرحله قبل از کشتار، حین و پس از کشتار بر لاشه دام نظارت کرده و در صورت مشاهده هرگونه علایم بیماری، گوشت دام را از چرخه مصرف خارج می کنند.

وی،با بیان اینکه فرآورده های خام دامی که در کشتارگاه با نظارت بازرسان این شبکه ذبح شده و مهمور به مُهر دامپزشکی باشد، به طور کامل سالم و بهداشتی است، از شهروندان خواست از خرید گوشت دام از قصابان دوره گرد و گوشت هایی که مهمور به مهر دامپزشکی نباشند، خودداری کنند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد اضافه کرد: کارشناسان این شبکه امسال یکهزار و 230 مورد از مراکز پخش و توزیع فرآورده های گوشتی بازرسی و ضمن کشف و ضبط دو هزار و 500 کیلوگرم فرآورده دامی غیرقابل مصرف، 50 متخلف عرضه کننده این موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح بیش از سه هزار و 600 رأس دام در مهاباد با نظارت دامپزشکی

ذبح بیش از سه هزار و 600 رأس دام در مهاباد با نظارت دامپزشکی