مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:012019-10-15سياسي

کلنگ زنی 2000 واحد مسکونی برای محرومان لرستان/ بررسی روند جبران خسارات سیل


رییس سازمان برنامه وبودجه با اشاره به کلنگ زنی 2000 واحد مسکونی برای محرومان لرستان، از بررسی روند جبران خسارات سیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: سفر به استان لرستان یکی از اولویت های اصلی ما بود.

وی ادامه داد: پیگیر بودیم هم برای ارزیابی کارهایی که در استان صورت گرفته و هم برنامه ریزی برای جبران خسارت های سیل به این استان سفری داشته باشیم.

نوبخت همچنین با اشاره به تودیع و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، گفت: خدمات علی هادی چگنی در لرستان خیلی خوب بوده است و امیدواریم خانم حسن پور هم سیاست های دولت و سازمان را در لرستان به خوبی اجرا کند.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه سیاست های دولت در زمینه استفاده از ظرفیت بانوان منجر به انتخاب خانم سمانه حسن پور شد افزود: امید می رود این انتصاب منجر به اجرای سیاست های دولت در استان شود.

نوبخت در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید پیشتر به لرستان سفر می کردیم، یادآور شد: با توجه به اینکه استاندار برنامه ها و اقدامات را در وزارتخانه ها و استان به نحو شایسته اجرا می کردند، سفر امروز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 2000 واحد مسکونی برای محرومان لرستان/ بررسی روند جبران خسارات سیل

کلنگ زنی 2000 واحد مسکونی برای محرومان لرستان/ بررسی روند جبران خسارات سیل