مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:422019-10-15اقتصادي

دماوند را باید پایتخت سیب نامید


فرماندار دماوند با بیان این که شهرستان دماوند را باید پایتخت سیب نامید، گفت: توسعه مراکز صنعتی که امروز شاهد شکوفایی در حوزه شهری و روستایی هستیم و امیدواریم که با حل مشکلات باغداران و کشاورزان و تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه و تکمیل زیرساخت ها گام .

- فرماندار دماوند با بیان این که شهرستان دماوند را باید پایتخت سیب نامید، گفت: توسعه مراکز صنعتی که امروز شاهد شکوفایی در حوزه شهری و روستایی هستیم و امیدواریم که با حل مشکلات باغداران و کشاورزان و تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه و تکمیل زیرساخت ها گام بلندی در تحقق اهداف از پیش تعیین شده برداریم.

مجید صفری فرماندار شهرستان دماوند در مراسم افتتاح هنرستان فنی و حرفه ای زینبیه در این شهرستان اظهار کرد: دماوند سومین شهرستان بزرگ استان تهران و شهر دماوند نیز به عنوان یکی از شهرهای نمونه گردشگری و یکی از بهترین مکان های زیستی کشور است.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به موقعیت ویژه دماوند با اهمیت به مسائل زیرساختی نسبت به حفظ اراضی سرزمینی این شهرستان کوشا باشیم.

فرماندار دماوند ادامه داد: در سال جاری به مدد یاری متعال و در راستای سیاسیت های دولت تدبیر و امید و با پیگیری های استاندار تهران و تلاش بی وقفه نماینده مردم دماوند و فیروزکوه شاهد اقدامات خوبی در این شهرستان بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دماوند را باید پایتخت سیب نامید

دماوند را باید پایتخت سیب نامید