مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:382019-10-15سياسي

متکدیان شهر کرمان ساماندهی می شوند/ راه اندازی 2 کمپ


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمان با اشاره به ایجاد دو کمپ برای خانم ها و آقایان داری مشکل در کرمان گفت: با راه اندازی این کمپ ها قدم بزرگی در جهت ساماندهی متکدیان برداشته - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خدادادی دوشنبه شب در نشست عمومی شورای شهر کرمان از برگزاری نشستی با هدف ساماندهی متکدیان شهر کرمان خبر داد و گفت: بر اساس آمار اعلام شده، تعداد متکدیان خانم بسیار کم بوده و این افراد ساماندهی شده اند؛ متکدیان آقا هم که اکثرا معتاد هستند باید برای ترک به کمپ فرستاده شوند.

علی خدادادی با بیان اینکه خوشبختانه دو کمپ برای بانوان و آقایان که داری مشکل هستند، در حال آماده شدن است، افزود: با راه اندازی این کمپ ها قدم بزرگی در جهت ساماندهی متکدیان برداشته می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرمان فقط وظیفه جمع آوری متکدیان را برعهده دارد، تاکید کرد: ساماندهی آنها بر عهده ارگان های مربوطه است.

خدادادی افزود: اعلام شده است که یک متکدی بیشتر از 40 بار توسط نیروهای اجراییات شهرداری جمع آوری شده است ولی اقدامات بعدی برای ساماندهی آنها توسط ارگان های مربوطه انجام نشده و مجددا به سطح شهر برگشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت و همکاری واحدهای مربوطه و اطلاع رسانی رسانه ها شاهد ریشه کن شدن هرچه زودتر این مشکل از سطح شهر کرمان باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکدیان شهر کرمان ساماندهی می شوند/ راه اندازی 2 کمپ

متکدیان شهر کرمان ساماندهی می شوند/ راه اندازی 2 کمپ