مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:282019-10-15سياسي

مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب باید از اموال نماینده مجلس مطلع باشند


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما باید به مردم که ولی نعمتان انقلاب محسوب می شوند اجازه دهیم تا از نظراتمان مطلع شده و جزییات اموال و دارایی وکلای ملت در مجلس را بدانند.

- حجت الاسلام نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عملیاتی شدن سامانه اعلام اموال و دارایی مدیران و مسئولان گفت: این سامانه منجر به شفافیت حداکثر در جامعه خواهد شد.

پژمان فر افزود: همه در دنیا به سمت شفافیت حرکت کردند و در بسیاری از کشورها وقتی مدیر و مسئولی حتی هدیه ای را دریافت می کند باید در سامانه مخصوص آن، آن را اظهار کند.

وی  گفت: ما باید به مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب اجازه دهیم تا آنها از نظراتمان مطلع شده و جزییات اموال و دارایی وکلای ملت در مجلس را بدانند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نامه ای را در مجلس نهم و دهم داده ام که لیست اموال و دارایی هایم چه مواردی است و به همین دلیل منتظر عملیاتی شدن این سامانه در قوه قضاییه و بارگذاری اطلاعاتم هستم.

پژمان فر خاطرنشان کرد: امیدوارم اولین نماینده مجلس باشم که اطلاعات اموال ودارایی خود و خانواده ام را در سامانه قوه قضاییه اعلام خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب باید از اموال نماینده مجلس مطلع باشند

مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب باید از اموال نماینده مجلس مطلع باشند