مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 03:402019-10-15حوادث

نصب شیرهای هیدرانت در بافت فرسوده برای امدادرسانی بهتر در حوادث


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نصب شیرهای هیدرانت در بافت فرسوده برای امدادرسانی بهتر در حوادث خبر داد.

- عباس جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به گستردگی بافت فرسوده در شهر قم، بیان کرد: حدود 50 درصد شهر شامل هزار و 700 هکتار بافت فرسوده شهر است و ما در ابتدا به دنبال مقابله با خطرات احتمالی و حوادث در این محدوده بودیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی در وهله اول خود را مجهز به امکاناتی کرده تا بتواند وارد این محدوده شده و امداد رسانی انجام دهد، اظهار کرد: امکاناتی را تهیه کرده ایم تا در حوزه امداد، نجات و اطفاء بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

جعفری خریداری تعدادی موتورسیکلت مجهز امدادرسانی AFT و خودروهای سبک برای تردد در بافت های فرسوده، تصریح کرد: تعاملاتی هم با مجموعه شهرسازی شهرداری برای ایمن سازی این نقاط داشته ایم.

وی تعامل سازمان آتش نشانی با سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر برای ایمن سازی بافت فرسوده شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: این سازمان در پروژه های بهسازی محدوده حرم مطهر و بافت فرسوده با سازمان آتش نشانی هماهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب شیرهای هیدرانت در بافت فرسوده برای امدادرسانی بهتر در حوادث

نصب شیرهای هیدرانت در بافت فرسوده برای امدادرسانی بهتر در حوادث