مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 23:452019-10-14بين الملل

آمریکا سه وزارتخانه ترکیه را تحریم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه اعلام کرد که تحریم های تنبیهی علیه دولت ترکیه، به دلیل عملیات نظامی در شمال سوریه، - کاخ سفید از تحریم سه وزارتخانه دولت ترکیه به دلیل عملیات نظامی یک جانبه این کشور در شمال سوریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه اعلام کرد که تحریم های تنبیهی علیه دولت ترکیه، به دلیل عملیات نظامی در شمال سوریه، تصویب شدند.

پنس که به همراه استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا در مقابل کاخ سفید با خبرنگاران گفت وگو می کرد، توضیح داد: رییس جمهور ترامپ صبح امروز با رییس جمهور اردوغان تلفنی صحبت کرد و گفت که آمریکا می خواهد ترکیه تهاجم به سوریه را متوقف کرده و فورا آتش بس برقرار کند .

به نوشته خبرگزاری رویترز وی ضمن اشاره به اینکه از سوی رییس جمهور آمریکا مامور شده تا در رأس هیأتی به ترکیه سفر کند، گفت اردوغان به ترامپ قول داد که به شهر عین العرب یا همان کوبانی حمله نکند.

معاون رییس جمهور آمریکا با بیان اینکه ترامپ با محکم ترین لحن به اردوغان هشدار داد، تاکید کرد که واشنگتن هیچ چراغ سبزی به آنکارا برای عملیات در سوریه نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا سه وزارتخانه ترکیه را تحریم کرد

آمریکا سه وزارتخانه ترکیه را تحریم کرد