مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 20:082019-10-14سياسي

سال تحصیل دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آغاز شد


دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر طی آیینی با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه های استان خوزستان و و برخی مسئولان دو شهر آبادان و خرمشهر سال تحصیلی خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان، عبدالله سامری نماینده خرمشهر و عامرکعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار آبادان و برخی دیگر از مسئولان منطقه، مراسمی برای آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در آفی تئاتر شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: دانشجویان نباید به کم قانع باشند بلکه باید با تلاش، دانشگاه را به فضای علمی تبدیل کنند و در این مسیر از اساتید و دانشگاه مطالبه کنند.

وی افزود: دستیابی به علم در همه دوران ها با سختی همراه بوده و هیچ دانشمندی بدون تلاش به موفقیت دست نیافته است.

عامر کعبی نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در این آیین با تاکید بر اینکه روند رشد دانشگاه علوم و فنون می توانست سرعتی بیشتر خواهد داشت، افزود: در گذشته این دانشگاه از بنیاد مستضعفین کمک هایی دریافت می کرد و منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تحصیل دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آغاز شد

سال تحصیل دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آغاز شد