مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 15:442019-10-14سياسي

افزایش 7 درصدی شعبات ثابت اخذ رای در اردبیل


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل از افزایش قریب به 7 درصدی شعبات اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز ندایی در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: در دوره های قبلی انتخابات حضور حداکثر 71 درصدی و حداقل 52 درصدی مردم استان را شاهد بودیم که امیدواریم بتوانیم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشترین حضور را تجربه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی 60 درصد واجدین شرایط در رای گیری شرکت کردند و طبق قانون با مجری گری وزارت کشور و استانداران انتخابات سالمی را در عرصه شهرها شاهد بودیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل شعار این دوره از انتخابات را مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات با قانونمداری و بی طرفی و انسجام ملی اعلام کرد و گفت: از 18 مرحله ای که برای اجرای انتخابات سالم و پرشور در اردبیل در نظر گرفته شده دو مرحله انجام شده و در هفته های آینده با برگزاری یک جلسه در هر هفته مسایل و مباحث انتخابات در استان پیش خواهد رفت.

ندایی زمان ثبت نام کاندیداها را از 10 آذر ماه سال 98 تا 16 آذرماه سالجاری به مدت 7 روز اعلام کرد و افزود: کاندیدها برای ثبت نام در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی شعبات ثابت اخذ رای در اردبیل

افزایش 7 درصدی شعبات ثابت اخذ رای در اردبیل