مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 14:282019-10-14اقتصادي

لزوم راستی آزمایی انبارهای موجود در استان مرکزی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: راستی آزمایی انبارهای موجود در استان باید با همکاری اتاق بازرگانی و اتاق اصناف اراک بایستی صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اکرمی روز دوشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: استان مرکزی در مقایسه با استان هایی که دارای 5 هزار انبار هستند، از 45 هزار انبار ثبت شده برخوردار است و این آمار قابل تامل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: راستی آزمایی انبارهای موجود در استان باید با همکاری اتاق بازرگانی و اتاق اصناف استان مرکزی صورت پذیرد.

اکرمی بیان کرد: دبیر این کمیسیون باید جلسه ای با حضور مسئولین صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف به منظور کارشناسی انبارهای موجود در استان برگزار کند.

وی تاکید کرد: از 45 هزار انبار ثبت شده استان، 514 انبار فعال وجود دارد که در یک بازه زمانی باید راست آزمایی نسبت به این انبارها صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: سامانه جامع انبارها در راستای مبارزه با قاچاق کالا طراحی شده است که باید از آن در این راستا بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راستی آزمایی انبارهای موجود در استان مرکزی

لزوم راستی آزمایی انبارهای موجود در استان مرکزی