مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:592019-10-14سياسي

برنامه اقتصادمقاومتی برمبنای قطب بندی وظرفیت مناطق تعریف شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به فعالیت های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: برنامه های اقتصادمقاومتی برمبنای قطب بندی وظرفیت هر منطقه تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت الله ترکی ظهر دوشنبه در پنجاه و ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به فعالیت این ستاد در استان تهران اظهار داشت: به موازات شکل گیری ستاد اقتصاد مقاومتی در سال 94 دستگاه هایی که وظایفی را در سطح کشور و استان داشتند شکل گرفت.

وی با بیان اینکه 11 جلسه به ریاست استاندار و سه جلسه با حضور وزیر صنعت تشکیل شده است گفت: 376 مصوبه در بخش های مختلف از نتایج این ستاد بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران عنوان کرد: در استان تهران ساختار سیاست اقتصاد مقاومتی به شکل عملیاتی دیده شده بر این اساس سند اقتصاد مقاومتی تا افق 1400 بر مبنای اسناد بالادستی و اسناد توسعه ای در هفت جلد تهیه شد.

ترکی با اشاره به اینکه به صورت شهرستانی جلسات به ریاست فرمانداران تشکیل و برنامه ها پیش می رود گفت: برنامه های اقتصاد مقاومتی بر مبنای قطب بندی بر اساس ظرفیت های هر منطقه تعریف شده در این راستا در شمیرانات دهکده اقتصاد مقاومتی ایجاد می شود یا احداث پارک علم و فناوری شهرستان ملارد و یا در جنوب استان که قطب کشاورزی است کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اقتصادمقاومتی برمبنای قطب بندی وظرفیت مناطق تعریف شده است

برنامه اقتصادمقاومتی برمبنای قطب بندی وظرفیت مناطق تعریف شده است