مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:392019-10-14سياسي

نصب 350 دستگاه دوربین در مرزهای چهارگانه /پایش تصویری مناطق مرزی


جانشین معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با اشاره به اجرای طرح پایش تصویری مناطق مرزی کشور در اربعین گفت: برای اجرای این طرح 350 دستگاه دوربین در مرزهای چهارگانه کشور نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار سید حسین جلالی با اشاره به اجرای طرح پایش تصویری مناطق مرزی اظهار داشت: در راستای هوشمند سازی نظارت و عملکرد پلیس در ستاد اربعین 350 دستگاه دوربین در مرزهای چهارگانه کشور برای پایش این مناطق نصب شده است.

وی با اشاره به تقویت بستر موجود برای برقراری ارتباط بی سیمی و رادیویی افزود: در حوزه کنترل گذرنامه در مرزهای خروجی کشور نسخه های جدید کنترل گذرنامه طراحی و به کارگیری شد.

جانشین معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا افزایش سرعت در کنترل گذرنامه را از مزایای اجرای این طرح دانست و گفت: با طراحی نسخه جدید کنترل گذرنامه امکان کنترل به وسیله این سامانه ها در کمتر از هفت ثانیه میسر شده است.

جلالی بابیان اینکه 200 گیت در مرزها برای کنترل گذرنامه ساماندهی شده است، اضافه کرد: اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت لازم برای انتقال صوت و اطلاعات داده ای از ابتدای سال با کمک سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 350 دستگاه دوربین در مرزهای چهارگانه /پایش تصویری مناطق مرزی

نصب 350 دستگاه دوربین در مرزهای چهارگانه /پایش تصویری مناطق مرزی