مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:252019-10-14دانش

مصوبه «مجموعه تکمیلی اقدامات اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب» ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، این مصوبه در جلسه 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ 12/6/1398 به تصویب رسید و شامل 6 ماده است که مسئولیت هماهنگی، - مصوبه مجموعه تکمیلی اقدامات اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب ابلاغ شد رییس جمهور مصوبه مجموعه تکمیلی اقدامات اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را برای اجرا به دستگاه های مسئول ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، این مصوبه در جلسه 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ 12/6/1398 به تصویب رسید و شامل 6 ماده است که مسئولیت هماهنگی، اجرا و نظارت بر عملکرد دستگاه ها درخصوص این مصوبه با وزارت کشور است.

همچنین این وزارتخانه موظف است ستاد راهبری و هماهنگی اجرای مصوبه عفاف و حجاب را تشکیل دهد و گزارش عملکرد این ستاد را به صورت سالانه به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.

کلیه مصوبات قبلی در خصوص عفاف و حجاب به قوت خود باقی است.

یکی از مهم ترین نکات حائز اهمیت در مصوبه، ماده 4 آن است که در این ماده تصریح شده کلیه مصوبات قبلی شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص عفاف و حجاب به قوت خود باقی است و وظایف مقررشده در ماده 5 برای دستگاه ها وظایف تکمیلی بوده که به وظایف قبلی اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه «مجموعه تکمیلی اقدامات اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب» ابلاغ شد

مصوبه «مجموعه تکمیلی اقدامات اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب» ابلاغ شد