مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:062019-10-14اجتماعي

مسیر، گرما، عطش و میزبانانی کریم+عکس


افزایش گرمای هوا و ازدحام جمعیت در مسیر پیاده روی اربعین موجب شده تا موکب ها به خوبی نتوانند خدمات را به زائرین ارائه دهند.

اما تلاش می کنند تا به نحو احسن میزبانی خود را بجا آورند.

- مسیر، گرما، عطش و میزبانانی کریم+عکس افزایش گرمای هوا و ازدحام جمعیت در مسیر پیاده روی اربعین موجب شده تا موکب ها به خوبی نتوانند خدمات را به زائرین ارائه دهند.

اما تلاش می کنند تا به نحو احسن میزبانی خود را بجا آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عتبات عالیات، در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خیل انبوه مشتاقان آن حضرت باوجود گرمای طاقت فرسا راه کربلای معلی را پیش گرفته اند و مسیر 90 کیلومتری نجف تا کربلا مملو از عاشقان حسینی است.

گرمای هوا و ازدحام جمعیت عاملی است که برخی افراد نسبت به آن ابراز نگرانی کردند زیرا به دلیل کمبود امکانات در عراق احساس می شد که موکب های موجود نتوانند به خوبی به زائران خدمات بدهند.

اما میزبانان زوار امام حسین با هر وسیله و ابزار به مبارزه با گرما می پردازند تا زائران رنج کم تری را در این راه تحمل کنند.

یکی با نصب کولر در موکب، گروهی با توزیع آب خنک، برخی با شربت گوارا و برخی هم با آب پاشی روی زائران به ارائه خدمت به زوار می پردازند تا زوار حسینی در مسیر عشق رنج کمتری را تحمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر، گرما، عطش و میزبانانی کریم+عکس

مسیر، گرما، عطش و میزبانانی کریم+عکس