مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:452019-10-14دانش

سرفصل های درسی دانشگاه مذاهب اسلامی تغییر خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در جلسه ای که به منظور انتصاب مدیران جدید گروه های آموزشی در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، - رییس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: با تلاش مجموعه اساتید، اعضای هیئت علمی و مدیران گروه های آموزشی سرفصل های درسی دانشگاه تغییر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در جلسه ای که به منظور انتصاب مدیران جدید گروه های آموزشی در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، گفت: امیدواریم با تلاش مجموعه اساتید، اعضای هیئت علمی و مدیران گروه های آموزشی؛ سرفصل های درسی دانشگاه تغییر کند و تمهیداتی اندیشیده شود که در آینده دانشجو بتواند پس از اتمام تحصیل وارد بازار کار شود.

وی با بیان اینکه نمی شود سرفصل های بیست سال پیش را به دانشجو آموزش داد و تحول سرفصل های دروس بایستی از سوی مدیران گروه ها ایجاد شود؛ افزود: برگزاری نشست های علمی و دریافت نظرات و پیشنهادات از دانشجویان و اساتید برجسته، به منظور جبران خلاء ها و ضعف های آموزشی و محتوایی از دیگر اولویت های کاری مدیران گروه ها است.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی تأکید کرد: گروه های آموزشی ما در تمامی رشته ها همچون فقه شافعی و حنفی و امامیه و سایر رشته ها باید حرف او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرفصل های درسی دانشگاه مذاهب اسلامی تغییر خواهد کرد

سرفصل های درسی دانشگاه مذاهب اسلامی تغییر خواهد کرد