مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:332019-10-14سياسي

آغاز خدمات رسانی موکب دانشگاه پیام نور در مرز مهران


خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور از سراسر کشور می توانند از خدمات رفاهی دانشگاه در مرکز استان و شهرستان مهران بهره مند شوند.

- رییس دانشگاه پیام نور ایلام گفت: خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور از سراسر کشور می توانند از خدمات رفاهی دانشگاه در مرکز استان و شهرستان مهران بهره مند شوند.

دکتر عباس سهراب زاده با حضور در ایسنا، اظهار کرد: ستاد اربعین دانشگاهیان پیام نور کشور در استان مستقر است و این دانشگاه با ارائه خدمات تخصصی در حوزه فرهنگی درخدمت زائران عتبات است.

وی با بیان اینکه امسال متفاوت تر به موضوع اربعین وارد شده ایم، گفت: فعالیت های فرهنگی را در دستور کار قرار داده ایم و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم خدمتی شایسته را به زائران ارائه دهیم.

رییس دانشگاه پیام نور ایلام ازبرپایی موکب این دانشگاه در مرز مهران خبر داد و گفت: خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور از سراسر کشور می توانند از خدمات رفاهی دانشگاه در مرکز استان و شهرستان مهران بهره مند شوند.

سهراب زاده از برگزاری نشست کارآفرینی با عنوان انتقال تجربه و با حضور 8 نفر از کارآفرینان مطرح کشور در این دانشگاه در طول نیمسال اول امسال خبر داد و ابراز امیدواری کرد این نشست برای دانشجویان رو فارغ التحصیلان دانشگاه در زمینه اشتغال مفید و اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خدمات رسانی موکب دانشگاه پیام نور در مرز مهران

آغاز خدمات رسانی موکب دانشگاه پیام نور در مرز مهران