مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:052019-10-14دانش

مسابقه سخنرانی «تریبون» 24 مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حامد عراقی مدیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون گفت: این مسابقه با حضور 1300 شرکت کننده در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی (بزرگسال) 24 مهرماه برگزار می شود که حدود یک سوم .

- مسابقه سخنرانی تریبون 24 مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیریت نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر 24 مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حامد عراقی مدیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون گفت: این مسابقه با حضور 1300 شرکت کننده در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی (بزرگسال) 24 مهرماه برگزار می شود که حدود یک سوم شرکت کنندگان در بخش دانش آموزی هستند.

عراقی افزود: هدف از این مسابقه ایجاد چالشِ جذاب سخنرانی برای علاقه مندان به این حوزه است تا از این طریق بازدهی آموزش افزایش یافته و سطح کیفی مهارت سخنوری افراد تقویت شود.

مدیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون ادامه داد: شرکت کنندگان مسابقه، در کارگاه های رایگان آموزش و ارزیابی و در راستای بهبود فن بیان و سخنوری توسط اساتید و مربیان حوزه سخنوری و فن بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه سخنرانی «تریبون» 24 مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

مسابقه سخنرانی «تریبون» 24 مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود