مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:562019-10-14اقتصادي

ورود دوباره ملخ ها در آبان ماه / 9 استان کشور درگیر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا درگاهی افزود: در سال زراعی گذشته، کشور از سمت شمال آفریقا و شبه جزیره عربستان مورد تهاجم آفت ملخ صحرایی قرار گرفت، - رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: با توجه به پیش بینی ها و شرایط آب و هوایی، از آبان ماه کشور با ورود موج جدید ملخ صحرایی مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا درگاهی افزود: در سال زراعی گذشته، کشور از سمت شمال آفریقا و شبه جزیره عربستان مورد تهاجم آفت ملخ صحرایی قرار گرفت، با تمهیداتی که صورت گرفت این آفت مدیریت شد و امنیت غذایی کشور مورد تهدید قرار نگرفت.

وی ادامه داد: بنا بر هشدار کمیسیون مبارزه با ملخ صحرایی فائو با توجه به شرایط اقلیمی مساعد شمال شرق آفریقا و شبه جزیره عربستان و همچنین پاکستان و هندوستان شرایط برای طغیان ملخ ها فراهم شده است و بر اساس پیش بینی ها، از آبان ماه این آفت از طریق سیستان و بلوچستان وارد کشور می شود.

درگاهی گفت: در همین راستا برای ایجاد هماهنگی های لازم و اندیشیدن تمهیدات، نامه ای برای معاون اول رییس جمهور نوشتیم که ایشان هم بر اساس این نامه، دستورات بسیار خوبی را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت کشور دادند تا در این خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دوباره ملخ ها در آبان ماه / 9 استان کشور درگیر می شود

ورود دوباره ملخ ها در آبان ماه / 9 استان کشور درگیر می شود