مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:462019-10-14اقتصادي

کنترل نقدینگی، دستور کار اصلی بانک مرکزی/ابراز رضایت از بازگشت ارز صادراتی


رییس کل بانک مرکزی، کنترل نقدینگی را از اهم سیاست های بانک مرکزی برشمرد و گفت: با مدیریت این موضوع، تورم نیز کنترل و شرایط معیشتی نیز بهبود می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی با مرور شرایط ویژه کشور به دلیل اعمال تحریم های ناعادلانه گفت: علیرغم فشار حداکثری دشمنان، خوشبختانه با همت و تلاش مجموعه دولت و اقدامات بانک مرکزی ثبات نسبی در بازار ارز و اقتصاد کشور ایجاد شده است.

رییس کل بانک مرکزی افزود: اگرچه این اقدامات در شرایط فعلی حائز اهمیت است، لکن نباید به این حد قائل شویم و لازم است تلاش ها مضاعف تر شود.

جانشین رییس ستاد اقتصاد مقاومتی در استان تهران، با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشت مردم خصوصا اقشار دارای حقوق ثابت و با درآمد پایین و ارتقای فضای کسب و کار از اولویت های بانک مرکزی است گفت: به دلیل تحریم های امریکا، منابع ارزی کشور نیازمند مدیریت صحیح است و باید با اتخاذ تصمیم های مناسب منابع محدود ارزی کشور در محل هایی هزینه شود که بیشترین کارایی و بهره وری را دارد.

رییس شورای پول و اعتبار خواستار ارایه برنامه های مدون و کارشناسی در انجام پروژه های اقتصادی شد و گفت: انجام کارهای کارشناسی قبل از تدوین پروژه ها از الزامات است ضمن آنکه تشکیل کارگروه ویژه پیگیری مصوبات ستاد اقتصاد مقاوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل نقدینگی، دستور کار اصلی بانک مرکزی/ابراز رضایت از بازگشت ارز صادراتی

کنترل نقدینگی، دستور کار اصلی بانک مرکزی/ابراز رضایت از بازگشت ارز صادراتی