مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:362019-10-14اقتصادي

بررسی پروژه شیرین کردن آب دریا به صورت پایلوت در سیستان و بلوچستان


در نشست سه جانبه استاندار سیستان و بلوچستان، معاون آبفای وزارت نیرو، و نمایندگان انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران، چگونگی شروع دو پروژه شیرین کردن آب دریا به صورت پایلوت در استان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست، با توجه با بازدید میدانی مشاورین از سواحل جنوب و بررسی و کارشناسی امکان اجرای پروژه ها، گفت در صورت تایید پروژه و توان مشاور از سوی دستگاه تخصصی، استان آمادگی همکاری در چارچوب تفاهمات را دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر کوتاهی زمان اجرای طرح، بازدهی و صرفه و صلاح پروژه ها، کاهش پیامدهای منفی، کاهش پسماند و آب بازگشتی و نداشتن تاثیر سوء زیست محیطی و اثر آلوده و افزایش شور کنندگی بر آب دریا، گفت: در صورت ارزیابی مثبت از متد پیشنهادی مشاور، استان آمادگی اجرای طرح های پایلوت را در کنارک و چابهار دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان با توجه به پراکندگی جمعیت روستاها، منابع آبی کوچک و شور در سطح استان و هزینه های آبرسانی، گفت: استان از طرح هایی که بدون تحمیل هزینه غیر منطقی، مشکل آب مردم را در منطقه خودشان حل کند، استقبال می کند.

جانباز، معاون آبفای وزارت نیرو نیز با بیان اینکه روش پیشنهادی مشاور برای نقاط دارای بحران آب، روستاها، و طرح هایی با اشل کوچک مناسب است گفت: آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پروژه شیرین کردن آب دریا به صورت پایلوت در سیستان و بلوچستان

بررسی پروژه شیرین کردن آب دریا به صورت پایلوت در سیستان و بلوچستان