مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:362019-10-14اقتصادي

راه اندازی 69 واحد صنعتی جدید در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در نیمه اول امسال 69 واحد صنعتی جدید در زنجان راه اندازی شده است.

- ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری 69 واحد صنعتی در استان زنجان راه اندازی و وارد چرخه تولید شده و سرمایه گذاری صنعتی صورت گرفته برای راه اندازی این واحدها بالغ بر 1462میلیارد ریال است.

این مسئول، اشتغال ایجاد شده در واحدهای جدید را 639 نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر در استان 1242 واحد صنعتی در استان راه اندازی شده و دارای پروانه بهره برداری است و سرمایه گذاری صنعتی انجام شده در استان بیش از 75 هزار و 800 میلیارد ریال است.

وی در رابطه با اشتغال زایی ایجاد شده در بخش صنعت استان، ادامه داد: تاکنون 42 هزار و 254 نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند و تاکنون در استان زنجان 1755 جواز تاسیس و طرح توسعه صادر شده که سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 281 هزار میلیارد ریال است.

فغفوری با اشاره به عمده محصولات تولیدی واحدهای صنعتی، تصریح کرد: ترانسفورماتور، انواع سیم و کابل، فولاد، شمش سرب و روی، چدن، مس، فرآورده های لبنی، انواع نخ پنبه و پارچه، انواع سنگ های ساختمانی و تزیینی، دستمال کاغذی، رول پیشو و پوشک بچه، از جمله عمده محصولات تولیدی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 69 واحد صنعتی جدید در زنجان

راه اندازی 69 واحد صنعتی جدید در زنجان