مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:272019-10-14ورزشي

توسعه های ورزش های همگانی در شهرها روستاها از مهمترین اهداف است


مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت توسعه ورزش های همگانی در شهرها وروستاها، گفت: ورزش همگانی باید پایه ورزش قهرمانی ودر خدمت سلامت جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا حجتی ظهر دوشنبه در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه نگاه فدراسیون ها صرفا به مقوله قهرمانی است و از توسعه همگانی ورزش غفلت شده است.

حجتی افزود: بر اساس اساسنامه فدراسیون های ورزشی، توسعه ورزش روستایی باید در تمامی مناطق انجام شود و در این راستا تمامی تلاشمان این است که نظرات مدیران اجرایی را به این موضوع معطوف کنیم.

وی افزود: از ورزش روستاها غفلت کردیم و همین امر موجب بروز بیماری های بسیاری در این مناطق شده که آسیب جدی به سلامت عمومی جامعه وارد کرده است.

حجتی بیان کرد: ورزش همگانی باید پایه ورزش قهرمانی و در خدمت سلامت جامعه و کاهش هزینه های ملی باشد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری با بیان اینکه عدم تحرک یکی از عوامل اصلی بیماری های بسیاری است، افزود: ورزش علاوه بر سلامت جسمی، بر سلامت روحی هم تأثیر مستقیم دارد.

وی اضافه کرد: رویکرد جدید این دفتر صرفا توسعه ورزش روستایی با اقدامات جدید و ابتکاری است و روش های همایشی و نمایشی نمی تواند موجب رونق ورزش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه های ورزش های همگانی در شهرها روستاها از مهمترین اهداف است

توسعه های ورزش های همگانی در شهرها روستاها از مهمترین اهداف است