مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:172019-10-14سياسي

تبدیل فضای ناامیدی به فضای نشاط و امیدواری با بخشنامه و بودجه قابل تحقق نیست


تبدیل فضای ناامیدی به فضای نشاط و امیدواری، کاری نیست که با بخشنامه و بودجه قابل تحقق باشد، بلکه این مهم در گرو همت اهل فن و اطلاع رسانی شایسته و هنرمندانه از خدمات دولت و نظام است.

- استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبدیل فضای ناامیدی به فضای نشاط و امیدواری، کاری نیست که با بخشنامه و بودجه قابل تحقق باشد، بلکه این مهم در گرو همت اهل فن و اطلاع رسانی شایسته و هنرمندانه از خدمات دولت و نظام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با اعضای هیأت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، اظهار کرد: روابط عمومی با هر تعریفی که تاکنون از آن شده است، به طور کلی نمود بیرونی و آبروی دستگاه ها و سازمان هاست.

وی با اشاره به اینکه قاطبه مردم از خدمات بزرگ دولت اطلاع دقیق ندارند، افزود: آن چه در زمینه اطلاع رسانی از خدمات دولت و نظام مورد انتظار است تاکنون محقق نشده و لازم است در این زمینه بازنگری شود.

پورمحمدی با تأکید بر آسیب شناسی عرصه اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی، افزود: روابط عمومی ها بهترین ابزار اطلاع رسانی عملکرد دستگاه ها هستند و اگر آنها نتوانند واقعیت ها را بیان کنند رسانه ها و افراد دیگری هستند که روایت خود را بازگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل فضای ناامیدی به فضای نشاط و امیدواری با بخشنامه و بودجه قابل تحقق نیست

تبدیل فضای ناامیدی به فضای نشاط و امیدواری با بخشنامه و بودجه قابل تحقق نیست