مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:142019-10-14سياسي

«روح الله زم» توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شد


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از گرفتار شدن روح الله زم سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری وی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با اعلام خبر عملیات دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت ضد انقلاب موسوم به آمد نیوز طی عملیات پیچیده و حرفه ای سازمان اطلاعات سپاه، بر شکست و جا ماندن سرویس های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه تاکید شده است.

بنابه گزارش، متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف و عاشورایی ایران اسلامی! در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی و تجدید میثاق رهروان کربلا با آرمان های جاودان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که دشمنان امت اسلامی مقهور عظمت و شکوه راهپیمایی و اجتماع عظیم و میلیونی زائران، با حقد و حسد نظاره گر تجلی قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی شده اند؛ خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف خفیه و بیکرانش، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه را یاری بخشید تا یکی از سرشاخه های سراب رسانه ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی یک عملیات پیچیده با حربه ی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روح الله زم» توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شد

«روح الله زم» توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شد