مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:142019-10-14پزشكي

گزینش پزشک بومی از اولویت های وزارت بهداشت


وزیر بهداشت درباره برنامه های در نظر گرفته شده برای رفع کمبود پزشک در مناطق محروم و ماندگاری پزشکان در این مناطق، گفت: گزینش پزشک بومی و ایجاد انگیزه برای ماندگاری در مناطق محروم از اولویت های ما است و در نظر داریم تا اواخر سال 1399 دیگر کشور با چالشی به .

- وزیر بهداشت درباره برنامه های در نظر گرفته شده برای رفع کمبود پزشک در مناطق محروم و ماندگاری پزشکان در این مناطق، گفت: گزینش پزشک بومی و ایجاد انگیزه برای ماندگاری در مناطق محروم از اولویت های ما است و در نظر داریم تا اواخر سال 1399 دیگر کشور با چالشی به اسم کمبود پزشک در نقاط محروم روبه رو نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه همایش کشوری پوشش همگانی سلامت و در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی در ایران، گفت: این شصت و ششمین نشست سازمان بهداشت جهانی است که در کشور ایران برگزار می شود و البته فرصت مناسبی برای ما است.

در شرایطی که برخی دولت های غربی در حال فشار وارد کردن به ایران هستند تا هیچ نشستی در این منطقه برگزار نشود، خوشبختانه با استقبال خوب کشورهای منطقه روبرو بودیم که این موضوع دستاورد مهمی برای کشور خواهد بود.

نمکی این نشست را فرصت مناسبی برای رساندن صدای مظلومیت مردم ایران به گوش جهانیان دانست و اظهار کرد: می توانیم نشان دهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینش پزشک بومی از اولویت های وزارت بهداشت

گزینش پزشک بومی از اولویت های وزارت بهداشت