مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:522019-10-14اقتصادي

چهارمین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران برگزار شد


چهارمین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران امروز و فردا در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امضای قرارداد ساخت پنل خورشیدی با یک شرکت خارجی، ارایه برنامه های جدید توسعه انرژی های تجدیدپذیر در کشور، ارایه راهکارهای صرفه جویی در مصرف انرژی و گسترش استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و نقش این صنعت در کاهش آلودگی هوا از جمله برنامه ها و محورهای برگزای این همایش اعلام شده است.

افزایش 2 برابری ظرفیت تولید انرژی های تجدیدپذیر در ایران معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در مراسم افتتاحیه این کنفرانس با اشاره به اینکه ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته از مرز 840 مگاوات گذشته است، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ظرفیت انرژی های پاک کشور تا پایان امسال به هزار مگاوات خواهد رسید.

همایون حائری افزود: وزارت نیرو در تلاش است تا پایان دولت دوازدهم ظرفیت تولید انرژی های تجدیدپذیر کشور را به 4000 مگاوات برساند.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید بر اینکه ایران از ظرفیت های مناسبی در زمینه انرژی های تجدیدپذیر برخوردار است، گفت: در حال حاضر 60 هزار مگاوات پتانسیل انرژی بادی در کشور شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران برگزار شد

چهارمین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران برگزار شد