مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:222019-10-14اقتصادي

پذیرش پروانه بهره برداری معدن به عنوان وثیقه اجرایی شود


رییس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه عدم تمکین برخی بانک ها از قوانین موجود ازجمله مشکلات صنعت و معدن در استان است، گفت: پذیرش پروانه بهره برداری معدن به عنوان وثیقه باید اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر جمعه ای صبح دوشنبه در نشست مشترک با موضوع پذیرش وثیقه معادن به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه در استان سمنان بیش از 600 واحد معدنی مشغول به فعالیت هستند، ابراز داشت: قوانین بسیار خوبی در حمایت از صنایع برای بانک ها به تصویب رسیده است ولی گاهی اوقات با عدم تمکین بانک ها در استان سمنان مواجه هستیم.

وی ضمن بیان اینکه مواردی همانند سفته لازم الاجرا، قرارداد کاری، ماشین آلات معادن، ذخایر مواد معدنی و دیگر موارد جاری و ساری به عنوان وثیقه باید پذیرفته شود، افزود: طبق قانون، بانک مرکزی تکلیف پذیرش پروانه بهره برداری معادن را به عنوان اولین وثیقه الزام کرده است که بنا به مفاد قانون باید اجرایی بشود.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی سمنان در این نشست ضمن بیان اینکه بانک ها می بایست قوانین موجود را اجرایی کنند، ابراز داشت: افراد متقاضی پذیرش پروانه بهره برداری معادن به عنوان وثیقه از سوی بانک ها هستند که متأسفانه این درخواست با امتناع از سوی بانک ها مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش پروانه بهره برداری معدن به عنوان وثیقه اجرایی شود

پذیرش پروانه بهره برداری معدن به عنوان وثیقه اجرایی شود