مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 07:312019-10-14دانش

وزیر علوم، 23 مهرماه به استان لرستان سفر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فردا، 23 مهرماه به منظور بازدید و دیدار با دانشگاهیان و بهره برداری از طرح های عمرانی دانشگاهی، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فردا، 23 مهرماه به منظور بازدید و بهره برداری از طرح های عمرانی دانشگاهی به استان لرستان سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فردا، 23 مهرماه به منظور بازدید و دیدار با دانشگاهیان و بهره برداری از طرح های عمرانی دانشگاهی، به استان لرستان سفر می کند.

افتتاح فاز دوم توسعه دانشکده علوم پایه و سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه لرستان و افتتاح ساختمان پارک علم و فناوری لرستان از جمله برنامه های وزیر علوم در این سفر یک روزه است.

نشست با اعضای شورا و هیئت ممیزه دانشگاه لرستان، بازدید از نمایشگاه مراکز رشد و فناوری وابسته به پارک علم و فناوری لرستان و همچنین بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان از دیگر برنامه های غلامی در سفر به این استان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم، 23 مهرماه به استان لرستان سفر می کند

وزیر علوم، 23 مهرماه به استان لرستان سفر می کند