مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 05:472019-10-14فرهنگي

راهیابی قصه گویان برتر مهابادی به جشنواره قصه گویی کشور


برگزیدگان مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در ماکو معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر این اساس پریسا علیزاده از ماکو، معصومه حیدرپور از نقده، شیدا نصرتی و شادی پاکزاد از مهاباد و کبری مروت جو از ارومیه به عنوان برگزیدگان بخش مردان و زنان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا نفر پنجم معرفی و راهی مرحله منطقه ای شدند.

در بخش دختران و پسران نیز نارین فرجی، فرزاد جوانمردی و دیلان قهرمان پور هر سه از مهاباد به ترتیب اول تا سوم شده و جواز حضور مستقیم در مرحله کشوری را کسب کردند.

همچنین در بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، نرگس طاهری و شهناز صدیق از ارومیه و سلطانعلی دریادل از خوی حائز عنوان برگزیده شده و به صورت مستقیم راهی مرحله کشوری شدند.

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در آذربایجان غربی طی روزهای 20 و 21 مهرماه جاری در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

مرحله منطقه ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی روزهای 26 و 27 آبان سالجاری با حضور قصه گویان پنج استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین در ارومیه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی قصه گویان برتر مهابادی به جشنواره قصه گویی کشور

راهیابی قصه گویان برتر مهابادی به جشنواره قصه گویی کشور