مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 22:152019-10-13سياسي

آیین استقبال از دانشجومعلمان جدیدالورود در بوشهر برگزار شد


آیین استقبال از نو دانشجومعلمان پردیس بنت الهدی صدر بوشهر در سالن آمفی تئاتر این پردیس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر عصر یکشنبه در این آیین ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این آیین اظهار داشت: شما نو دانشجومعلمان پردیس بنت الهدی صدر یک فرآیند چهار ساله ای را در این دانشگاه آغاز می کنید که بنا است در آن شالوده کار معلمی شما گذاشته شود و برای رسالت خطیر معلمی برای انجام وظیفه در 30 سال آینده که در پیش رو دارید.

اکبر مولایی گفت: امیدوارم که بنده و همکاران در این دانشگاه بتوانیم به نحو احسن به تناسب زمانی که در خدمت شما هستیم، زمینه را برای شما فراهم کنیم و شما نیز با عزم جدی برای کسب دانش، نگرش و مهارت معلمی تلاش کنید.

مولایی تصریح کرد: تا شما نخواهید و عزم تان در این عرصه جدی نباشد هیچ اتفاقی نمی افتد و لذا اراده ها باید قوی و محکم باشد.

وی اضافه کرد: پالس های منفی که از محیط های مختلف می گیرید نباید در انگیزه معلمی شما خللی ایجاد کند و بنابراین از همه لحظات تربیت معلم تان استفاده ببرید تا برای کار معلمی آماده شوید.

سرپرست پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این آیین اظهار داشت: ورود شما نو دانشجومعلمان را به عرصه تعلیم و تربیت و علم آموزی برای نیل به این عرصه و هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین استقبال از دانشجومعلمان جدیدالورود در بوشهر برگزار شد

آیین استقبال از دانشجومعلمان جدیدالورود در بوشهر برگزار شد