مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 21:522019-10-13اقتصادي

اطلاعیه قطعی آب در بندرعباس


بنابر انتشار اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، فردا دوشنبه 22 مهرماه در بسیاری از مناطق این شهر افت فشار آب و در برخی مناطق نیز آب قطع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، روابط شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با انتشار اطلاعیه ای از قطعی آب در بندرعباس خبر داد.

در این اطلاعیه چنین آمده است: به اطلاع شهروندان محترم شهر بندرعباس می رساند به علت طولانی شدن مدت زمان تعمیرات خط دو انتقال آب از میناب به بندرعباس توسط شرکت آب منطقه ای هرمزگان و کاهش میزان آب ورودی به تصفیه خانه آب بندرعباس به نصف آب مورد نیاز شهر, فردا دوشنبه 22 مهرماه در بسیاری از مناطق این شهر افت فشار آب و در برخی مناطق نیز قطعی آب خواهیم داشت.

براساس اعلام شرکت آب منطقه ای، اتمام تعمیرات خط انتقال مذکور تا پایان امشب مورخ یکشنبه 21 مهرماه خواهد بود که پس از آبگیری خط، فردا دوشنبه 22 مهرماه، آب با نوسان وارد شبکه آب شهر بندرعباس می شود و وضعیت کلی آب شهر بندرعباس طی 48 ساعت آینده به پایداری کامل می رسد.

ضمن تلاش این مجموعه برای رفع هرچه سریع تر قطعی و یا افت فشار آب در شهر بندرعباس، از صبوری و همراهی شما شهروندان گرامی صمیمانه سپاسگزاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه قطعی آب در بندرعباس

اطلاعیه قطعی آب در بندرعباس