مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 21:102019-10-13اقتصادي

مخالفت صریح منابع طبیعی مازندران با انتقال آب خزر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، سیدمحسن موسوی تاکامی در خصوص انتقال آب دریای خزر به بخش کویر مرکزی ایران اظهار کرد: - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران گفت: در صورت انتقال آب دریای خزر، بخش اعظمی از جنگل های هیرکانی از بین می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، سیدمحسن موسوی تاکامی در خصوص انتقال آب دریای خزر به بخش کویر مرکزی ایران اظهار کرد: اگر این کار با مسیر پیشنهادی انجام شود بخش اعظمی از منطقه جنگلی مازندران از بین می رود و این برای ما خسارتی جبران ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، با بازدیدهای میدانی و کارشناسی، مخالفت خود را به شکل مکتوب و در 9 بند به سازمان حفاظت محیط زیست اعلام و صراحتاً مخالفت خود را با نابودی جنگل ها بیان کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری افزود: در نامه استعلامی سازمان حفاظت محیط زیست، کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، بارها بر تخریب جنگل ها تاکید کرده و یادآور شده است با توجه به اینکه در برخی نقاط، مسیر انتقال لوله آب بیشتر از 11 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت صریح منابع طبیعی مازندران با انتقال آب خزر

مخالفت صریح منابع طبیعی مازندران با انتقال آب خزر