مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 20:272019-10-13سياسي

مرز چذابه انتخاب اول زائران برای زیارت اربعین باشد


رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین در خوزستان گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکل به خصوصی در مرز چذابه وجود ندارد و توصیه ما به زائران برای سفر به عتبات عالیات انتخاب این مرز است چرا که انبوهی جمعیت در این مرز محدودتر است.

- آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده، رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین در خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: به نظر می رسد در حال حاضر مرز چذابه روان ترین مرز است و تسهیلات بهتر و بیشتری در اختیار زائران قرار می گیرد.

وی افزود: شاید دسترسی به مرز چذابه کمی مشکل تر از مرز شلمچه باشد اما زائرانی که به این مرز مراجعه می کنند با پذیرایی بسیار خوب و تلاش مسوولان مواجه خواهند شد.

رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین در خوزستان عنوان کرد: در روزهای گذشته برای ساعاتی به دلیل حجم بالای زائران مرزها بسته شد که با پیگیری مسوولان این مشکل رفع و وسایل نقلیه برای انتقال به نجف تدارک دیده شد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ گونه مشکل به خصوصی در مرز چذابه وجود ندارد و توصیه ما به زائران برای سفر به عتبات عالیات انتخاب این مرز است چرا که انبوهی جمعیت در این مرز محدودتر است.

حسن زاده گفت: پیش بینی افزایش 3 برابری جمعیت زائران در حال حاضر محقق شده است و آمار خروج از مرزها حتی به بیش از سه برابر نیز رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز چذابه انتخاب اول زائران برای زیارت اربعین باشد

مرز چذابه انتخاب اول زائران برای زیارت اربعین باشد