مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 19:362019-10-13سياسي

نظارت بر شرکت های ساختمان سازی در قم باید بیشتر شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم بر نظارت بیشتر بر شرکت های فعال در زمینه ساخت و ساز در قم تأکید کرد و گفت: برخی شرکت ها از مصالح ارزان قیمت و فاقد صلاحیت استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن یهشتی غروب یکشنبه در نخستین جلسه شورای استاندارد قم که هم زمان با روز جهانی استاندارد در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: شرکت های دارای صلاحیت خارج از استان در قم فعالیت دارند که جدای از ظرفیتی که دارند به دلیل دور زدن بعضی قوانین با حواشی روبرو هستند و باید با حمایت شرکت های بازرسی نظارت بیشتری بر فعالیت آن ها صورت پذیرد.

مهاون استاندار قم افزود: در قم شرکت های ساخت و ساز سنتی و صنعتی داریم که با توجه به شرایط تحریم موجود از مصالح ارزان قیمت و فاقد صلاحیت استفاده می کنند که اگر بر نحوه فعالیت آن ها نظارت نشود ساخت و ساز در این استان را تحت الشعاع قرار می دهند هرچند نظارت هایی هم می شود ولی باید دقیق تر باشد.

نظارت استاندارد بر واحدهای تولیدی برای حمایت از مصرف کنندگان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم نیز در این جلسه، گفت: باید اهمیت استاندارد در واحدهای تولیدی بیشتر فرهنگ سازی شود و با رعایت استانداردهای موجود در واحدهای تولیدی از مصرف کنندگان حمایت شود که در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر شرکت های ساختمان سازی در قم باید بیشتر شود

نظارت بر شرکت های ساختمان سازی در قم باید بیشتر شود