مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 18:422019-10-13سياسي

زنان توانمند فارس تمایلی به مدیر شدن ندارند.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: زنان توانمند زیادی در فارس حضور دارند که بعضا ناشناخته هستند، زنانی که به دلیل نبود اراده در مدیران مرد برای یافتن آنها، - ، مرکز فارس، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: زنان توانمند زیادی در فارس حضور دارند که بعضا ناشناخته هستند، زنانی که به دلیل نبود تمایل برای شناخته شدن و ارائه رزومه و قرار گرفتن در پست مدیریتی، یا به دلیل نبود اراده در مدیران مرد برای یافتن آنها، از عرصه های مدیریتی دور مانده اند.

سیده معصومه دستغیب افزود:در یکسال گذشته در وزارت کشور حرکت های خوبی در حوزه انتخاب زنان بخشدار و معاونین فرمانداران اتفاق افتاده که این مهم در استان فارس نیز روند به رو رشدی را طی کرده است.

وی افزود: در دیگر سازمان ها و دستگاه های اجرایی هم شاهد حضور زنان در پست های مدیریتی هستیم، اما این امر روند نسبتا آرام و تدریجی را سپری می کند و تا رسیدن به نقطه مطلوب، فاصله بسیار زیادی وجود دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به افزایش علاقمندی زنان در تصمیم گیری های مدیریتی در مقایسه با سال های گذشته گفت: باید زمینه ای برای شناسایی زنان توانمند جهت تصدی پست های مدیریتی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان توانمند فارس تمایلی به مدیر شدن ندارند.

زنان توانمند فارس تمایلی به مدیر شدن ندارند.