مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 13:442019-10-13اقتصادي

تفاهمنامه 900 میلیارد ریالی برای توسعه زیربست های فرهنگ فارس


مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: امضا و مبادله تفاهمنامه ای به ارزش 937 میلیارد ریال برای توسعه زیربست های فرهنگی، یکی از دست آوردهای سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان فارس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس باباخانی یکشنبه 21 مهر در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش سفر اعضای هیئت دولت به استان فارس بوده ایم و هر یک از این سفرها، دست آوردهایی به همراه داشته است.

باباخانی گفت: هفته گذشته و در سفر وزیر کشور به عنوان وزیر معین فارس در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، سند پیشرفت و توسعه استان فارس رونمایی شد تا سرعت حرکت بر روی ریل توسعه با محوریت اقتصاد مقاومتی بیشتر شود.

او با اشاره به سفر سه روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان فارس، گفت: در سفر دکتر سید عباس صالحی تفاهم نامه ای به ارزش 937 میلیارد ریال بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری فارس مبادله شد.

باباخانی گفت: این تفاهم نامه در ادامه برنامه های قبلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به 15 استان و امضای تفاهم نامه با استانداران انجام شد که ماحصل این سفرها هزار میلیارد تومان تفاهمنامه فرهنگی بوده است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس خاطرنشان کرد: این تفاهمنامه در بخش اول مربوط به حوزه زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه 900 میلیارد ریالی برای توسعه زیربست های فرهنگ فارس

تفاهمنامه 900 میلیارد ریالی برای توسعه زیربست های فرهنگ فارس