مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 12:182019-10-13اقتصادي

اهدای 100 میلیون تومان به دو تیم هندبال فارس


شیراز_ استاندار فارس با اشاره به این که یکی از راهبرد های اساسی مدیریت توسعه ورزش در جامعه است خبر از اهدای 100 میلیون تومان به دو تیم اقایان و بانوان شهرستان کازرون  داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تقدیر از بازیکنان لیگ برتر هندبال فارس، بیان کرد: نگاهی که در حوزه ورزش در جریان است نگاهی تاکتیکی نیست و ورزش نقش مثبتی در جامعه با توجه به افزایش روحیه ، نشاط و امید افرینی دارد.

وی با تاکید بر این مهم که ورزش در سلامت جامعه ایندگان تاثیر گذار است عنوان کرد: ورزش راهکاری مناسب برای دستیابی به جمعیت سالم در آینده است و سرمایه گذاری در ورزش سبب کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی خواهد شد.

رحیمی متذکر شد: یکی از روش هایی که عاملی برای کاهش امال های اجتماعی نیز مشکلات روحی و جسمی است ورزش است و ورزش می تواند عاملی باشد تا افرادی که دارای سلامت روحی و جسمی هستند نسبت به توسعه پایدار در تمامی زیرشاخته های اقتصادی و اجتماعی جامعه اقدام کنند.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از درخشش هندبالیست های استان فارس ، تصریح کرد: ورزشکاران نماینده استان فارس در سطح ملی و نماینده کشور در سطوح بین المللی هستید و به عنوان سفیر پرچم کشور را بر سکوهای قهرمانی به اهتزاز در می آورید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 میلیون تومان به دو تیم هندبال فارس

اهدای 100 میلیون تومان به دو تیم هندبال فارس