مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 06:472019-10-13اجتماعي

تخریب 3 پل و مفقود شدن یک نفر در اثر بارندگی دیشب در گیلان


مدیرکل ستاد بحران استان گیلان با اشاره به میزان شدت باران دیشب در استان گیلان گفت: بارندگی ها از دیشب آغاز و تا پیش از ظهر امروز ادامه داشته و تاکنون سه پل در استان گیلان تخریب و یک نفر براثر شدت بارندگی مفقود شده است.

- رضا اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به وضعیت جوی استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارندگی تا پیش از ظهر امروز ادامه داشته و شهرستان املش با 220میلی متر، تالش با 118 و لنگرود با 80 میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشتند.

وی با اشاره به میزان خسارت واردشده به استان گیلان براثر بارندگی گفت: براثر شدت بارندگی در استان گیلان سه تخریب پل در بخش رانکوه املش، تنیان صومعه سرا و شفت داشته و یک موتورسیکلت براثر شدت بارندگی در رود افتاده و یک نفر متأسفانه مفقود شده و یک نفر نجات پیداکرده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان گیلان با اذعان به اینکه در بعضی از مسیرهای گیلان شاهد آب گرفتگی معابر هستیم، بیان کرد: در محور رودسر به لنگرود به علت طغیان شدن رودخانه کیارود، در محور لنگرود به چمخاله در محور شهری یک و نیم کیلومتر آب گرفتی داشته و تردد به کندی در آن مسیر ادامه داشته و در مابقی مسیرها مشکلی وجود نداشته و تردد ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 3 پل و مفقود شدن یک نفر در اثر بارندگی دیشب در گیلان

تخریب 3 پل و مفقود شدن یک نفر در اثر بارندگی دیشب در گیلان