مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 02:012019-10-12ورزشي

بهترین عملکرد در بین مدعیان قهرمانی برای سپاهان


تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال در صدر جدول قرار دارد و نتایج خوبی کسب کرده است و خود را برای ادامه لیگ آماده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان به دلیل برگزاری بازی های تیم ملی در مقدماتی آسیا در تعطیلات لیگ برتر به سر می برد و خود را برای ادامه مسابقات لیگ آماده می کند.

طلایی پوشان که در هفته های ابتدایی لیگ عملکرد خوبی داشته و نتایج درخشانی را کسب کردند، امیدوارند با تداوم بخشیدن به کسب نتایج خوب، بتوانند بعد از چند سال دوباره جام قهرمانی را به اصفهان بیاورند.

شاگردان امیر قلعه نویی در 6 بازی که انجام دادند به 4 پیروزی و 2 تساوی دست پیدا کردند و با کسب 14 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند؛ البته تیم های تراکتور و شهر خودرو در حال تعقیب آن ها هستند.

سپاهان قلعه نویی لیاقت قهرمانی را دارد امراله سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: سپاهان در 6 هفته لیگ برتر خوب عمل کرده است، نقاط ضعف فصل گذشته را خوب پوشش داده اند؛ در بین تیم های مدعی مانند پرسپولیس، استقلال، تراکتور و شهر خودرو سپاهان عملکرد بهتری داشته است.

کارشناس فوتبال اصفهان ادامه داد: سپاهان تیمی است که کادر فنی و اسکله تیم تغییر نکرده و مهره های خوبی توسط قلعه نویی جذب شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین عملکرد در بین مدعیان قهرمانی برای سپاهان

بهترین عملکرد در بین مدعیان قهرمانی برای سپاهان